Product Documents

Manual de prácticas de prótesis II (2ª Ed.)

Prótesis fija

Antonio Fons Font, Mª Fernanda Solá Ruiz, Rubén Agustín Panadero

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 49

ISBN: 978-84-9134-495-7

Matèria: ciències, medicina

Any ed.: 2019

Format: 21 x 29,7 cm

Pàgines: 56

El tractament dels edentulismes parcials i totals dels pacients constitueix una de les principals missions encomanades als dentistes. Aquest volum presenta una recopilació de pràctiques corresponents a l'assignatura Pròtesi Dental II, que s'imparteix en el 2º Cicle del Grau en Odontologia. Aquesta col·lecció s'ha realitzat amb l'objectiu de capacitar a l'alumnat a aplicar sobre els pacients tècniques restauradores de dents i espais edèntuls mitjançant pròtesis de corones i ponts, així mateix es contemplen totes les tècniques de recent aparició destinades a la mateixa fi (fronts laminats ceràmics, pròtesis tipus Maryland, pròtesis sobre implants).

Fons Font, A. [Antonio] & Solá Ruiz, M. F. [Mª Fernanda] & Agustín Panadero, R. [Rubén] (2019). Manual de prácticas de prótesis II (2ª Ed.). Prótesis fija. Universitat de València.

Fons Font, Antonio y Solá Ruiz, Mª Fernanda y Agustín Panadero, Rubén. Manual de prácticas de prótesis II (2ª Ed.). Prótesis fija. Universitat de València, 2019.

FONS FONT, Antonio y SOLÁ RUIZ, Mª Fernanda y AGUSTÍN PANADERO, Rubén. Manual de prácticas de prótesis II (2ª Ed.). Prótesis fija. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9134-495-7.

Fons Font, Antonio y Solá Ruiz, Mª Fernanda y Agustín Panadero, Rubén. Manual de prácticas de prótesis II (2ª Ed.). Prótesis fija. Valencia: Universitat de València; 2019. 56 p.