Product Documents

Manual de prácticas de Prótesis I (2ª ed.)

Fisiopatología de la oclusión y prótesis removible

Eduardo J. Selva, Gisela Senent, Luisa Fernández-Bravo, Luis V. Pérez, José F. Mañes

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 54

ISBN: 978-84-9134-491-9

Matèria: medicina

Any ed.: 2019

Format: 21 x 29,7 cm

Pàgines: 48

Selva Otaolaurruchi, E. J. [Eduardo J.] & Senent Vicente, G. [Gisela] & Fernández Bravo, L. [Luisa] & Pérez Beltrán, L. V. [Luis V.] & Mañes Ferrer, J. F. [José F.] (2019). Manual de prácticas de Prótesis I (2ª ed.). Fisiopatología de la oclusión y prótesis removible. Universitat de València.

Selva Otaolaurruchi, Eduardo J. y Senent Vicente, Gisela y Fernández Bravo, Luisa y Pérez Beltrán, Luis V. y Mañes Ferrer, José F. Manual de prácticas de Prótesis I (2ª ed.). Fisiopatología de la oclusión y prótesis removible. Universitat de València, 2019.

SELVA OTAOLAURRUCHI, Eduardo J. y SENENT VICENTE, Gisela y FERNÁNDEZ BRAVO, Luisa y PÉREZ BELTRÁN, Luis V. y MAÑES FERRER, José F. Manual de prácticas de Prótesis I (2ª ed.). Fisiopatología de la oclusión y prótesis removible. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9134-491-9.

Selva Otaolaurruchi, Eduardo J. y Senent Vicente, Gisela y Fernández Bravo, Luisa y Pérez Beltrán, Luis V. y Mañes Ferrer, José F. Manual de prácticas de Prótesis I (2ª ed.). Fisiopatología de la oclusión y prótesis removible. Valencia: Universitat de València; 2019. 48 p.