Manual de intervención con maltratadores

Marisol Lila, Antonio García, María Victoria Lorenzo

ISBN: 978-84-370-7884-7

Any ed.: 2010

La violència contra la dona en les relacions de parella és un problema social que afecta a milers de dones a tot el món. En la lluita contra aquesta forma de violació dels drets humans, un gran nombre de governs han introduït en els últims anys mesurades a fi de prevenir i eradicar tals actes de violència contra les dones. El manual que el lector té entre les seues mans està especialment dirigit a aquells professionals que realitzen intervenció amb maltractadors, i en ell es descriu detalladament el Programa Context. Dues característiques distintives i noves d'aquest programa són la importància que es concedeix al nivell contextual de la realitat social dels maltractadors i el seu èmfasi especial en la implementació d'estratègies que incrementin l'adherència al programa i la motivació per al canvi dels homes que participen en ell.

Lila Murillo, M. S. [María Soledad] (2010). Manual de intervención con maltratadores. Universitat de València.

Lila Murillo, María Soledad. Manual de intervención con maltratadores. Universitat de València, 2010.

LILA MURILLO, María Soledad. Manual de intervención con maltratadores. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7884-7.

Lila Murillo, María Soledad. Manual de intervención con maltratadores. Valencia: Universitat de València; 2010. 314 p.