Índex del llibre:

Manual de documentació audiovisual en ràdio i televisió

Enric Bellveser, ed.

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials, 35

ISBN: 978-84-370-4202-2

Matèria: filologia

Submatèries: comunicaciò i traducció

Idioma: català

Any ed.: 1999

El valor patrimonial i comercial dels documents sonors i audiovisuals no es pot minimitzar ja que, en la majoria dels casos, són exemplars únics. La necessària tipificació i selecció de les fonts, la diversitat de suports, l'anàlisi documental, els sistemes d'emmagatzematge i de conservació, els sistemes de control i de difusió es tracten en aquesta obra.

El valor patrimonial i comercial dels documents sonors i audiovisuals no es pot minimitzar ja que, en la majoria dels casos, són exemplars únics. No obstant això, mancava un llibre que abordara de manera divulgativa la necessària tipificació i selecció de les fonts, la diversitat de suports, l'anàlisi documental, els sistemes d'emmagatzematge i de conservació, així com també el sistemes de control i de difusió que en fan eficient i correcta l'explotació. Els autors i les autores, documentalistes de Radiotelevisió Valenciana, n'ofereixen una visió pràctica i metodològicament rigorosa de les tasques a realitzar-hi.