Manual de didáctica de la educación física en la educación primaria

Antonia Navarro Jiménez, coord.

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials

ISBN: 978-84-370-8766-5

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Any ed.: 2012

El present manual pretén afavorir l'adquisició dels coneixements bàsics teòric i pràctics de l'Educació Física del Grau de "Mestres de Primària". Els capítols, amb un índex inicial i una presentació, fan referència als continguts de cada cicle educatiu i inclouen activitats per a treballar els continguts dels diferents capítols (relació teoria i pràctica).

El present manual, dirigit als estudiants de Grau de "Mestres de Primària", pretén afavorir l'adquisició dels coneixements bàsics teòric i pràctics de l'Educació Física i ser una via d'accés als continguts que s'impartiran en les assignatures de l'itinerari d'Educació Física. Els capítols, amb un índex inicial i una presentació del capítol, inclouen un apartat que fa referència als continguts per cicles educatius que s'inclouen en el Reial decret 1513/2006, pel qual s'estableix els ensenyaments mínims de l'Educació Primària. Així mateix, es proposen activitats presencials i no presencials com a exemples-guia per a treballar els continguts dels diferents capítols (relació teoria i pràctica). Alguns dels capítols contenen a més un mapa conceptual, on s'albiren tots els blocs de continguts proposats en el currículum.