Los estudios de Derecho en Europa: Alemania, Francia, Italia, Reino Unido e Irlanda

A. Llabrés Fuster, J. Martín Pastor, G. Palao Moreno, C. Salcedo Beltrán

José García Añón, ed.

Col·lecció: Educació. Sèrie Informes i Dossiers

ISBN: 978-84-370-7266-1

Matèria: dret, psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Any ed.: 2009

Un grup de professors de la Facultat de Dret de la Universitat de València van realitzar un informe dels àmbits considerats crucials en la docència del Dret: a l'anglosaxó, les universitats del Regne Unit; al continental, les universitats alemanyes, franceses i italianes, per tal de conèixer i difondre el funcionament dels estudis de Dret d'aquestes universitats.

Des de la Facultat de Dret de la Universitat de València, es va elaborar un Pla dins del procés de convergència en l'Espai Europeu d'Educació Superior, s'han realitzat nombroses activitats dirigides a la difusió, informació i formació en noves metodologies docents; accions per a la generació i dotació de materials docents nous. Un grup de professors van elaborar un informe dels àmbits tradicionalment considerats crucials en la docència del Dret: l'anglosaxó, les universitats del Regne Unit; i el continental, les universitats alemanyes, franceses i italianes, per tal de conèixer i difondre el funcionament dels estudis de Dret d'aquestes universitats.