Índex del llibre:

Los discursos sobre las funciones de la educación física escolar. Continuidades, discontinuidades y retos

José Devís Devís

ISBN: 978-84-9134-285-4

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Any ed.: 2018

Format: 15 x 21,5 cm.

Pàgines: 70

Lliçó magistral llegida en el solemne acte d’obertura del curs 2018-2019. José Devís, catedràtic del Departament d’Educació Física i Esportiva de la UV, ha sigut l’encarregat de la lliçó magistral llegida en el solemne acte d’obertura de curs sota el títol «Els discursos sobre les funcions de l’educació física escolar: continuïtats, discontinuïtats i reptes», que ara es publica en aquest volum.

Altres formats:

eBook

Lliçó magistral llegida en el solemne acte d’obertura del curs 2018-2019. José Devís Devís, catedràtic del Departament d’Educació Física i Esportiva de la Universitat de València, ha sigut l’encarregat de la lliçó magistral llegida en el solemne acte d’obertura del curs 2018-2019 sota el títol «Els discursos sobre les funcions de l’educació física escolar: continuïtats, discontinuïtats i reptes», que ara es publica en aquest volum. En aquesta exposició es revisen les principals funcions educatives i socials de l’educació física escolar utilitzades per a justificar i legitimar la seua existència com a servei i bé social a l’abast i gaudi de qualsevol persona en edat escolar.