Los Derechos Humanos en España: un balance crítico

ISBN: 978-84-370-9729-9

Matèria: dret

Any ed.: 2015

Compleix Espanya en l'actualitat els estàndards internacionals de drets humans? Quines són les llums i les ombres de la protecció dels drets en el nostre ordenament? Quins aspectes són millorables i com? De tot açò versa aquest llibre, en el qual s'abasten tots els drets: els Civils, els polítics i també els socials. Escrit per 25 professors i experts de set universitats, es tracta d'un estudi que pretén proporcionar idees per a millorar el sistema espanyol de drets humans. Una obra dirigida no només als professionals del Dret, sinó a tots aquells que treballen o els interessa la matèria drets humans, a més de com s'ha dit, els actors polítics. Un llibre que reflexiona d'una manera objectiva i sistemàtica, sobre la situació dels drets humans a Espanya.

Rey Martínez, F. [Fernando] (2015). Los Derechos Humanos en España: un balance crítico. Universitat de València.

Rey Martínez, Fernando. Los Derechos Humanos en España: un balance crítico. Universitat de València, 2015.

REY MARTÍNEZ, Fernando. Los Derechos Humanos en España: un balance crítico. Valencia: Universitat de València, 2015. ISBN 978-84-370-9729-9.

Rey Martínez, Fernando. Los Derechos Humanos en España: un balance crítico. Valencia: Universitat de València; 2015. 848 p.