Índex del llibre:

Lo trágico como ley del mundo y el humor como forma estética de lo metafísico

Monografías situadas en los márgenes de la dialéctica real

Julius Bahnsen, autor. Manuel Pérez Cornejo, ed.

Col·lecció: Estètica&Crítica, 37

ISBN: 978-84-370-9644-5

Matèria: filosofia

Any ed.: 2015

Altres formats:

eBook

Publicat en 1877 per Julius Bahnsen, un dels principals representants de l'escola pessimista alemanya del segle XIX, 'Lo trágico como ley del mundo y el humor como forma estética de lo metafísico' manifesta l'original manera de filosofar de Bahnsen, exposat en el seu peculiar estil literari, caracteritzat per una amarga ironia i un corrosiu humorisme. En ell presenta 'in nuce' la seua estètica, i els trets fonamentals del seu «pessimisme de la contradicció», que es tradueix en una reinterpretació de les categories estètiques de la «tragèdia» i l'«humor». Es tracta de l'escrit més accessible per al lector actual, que se sentirà en el centre mateix del nihilisme, un dels mals del nostre temps. .