Lo que hacen los mejores estudiantes de universidad

Ken Bain

Óscar Barberá

ISBN: 978-84-370-9264-5

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Any ed.: 2014

Ken Bain proposa en aquesta recerca, examinar l'enigmàtic tema dels estudiants universitaris, mitjançant relats fascinants sobre individus creatius que han aconseguit l'èxit i que van passar per la universitat. Aquesta obra va obtenir en 2012, el Premi Virginia and Warren Stone, concedit anualment per l'Harvard University al llibre més excel.lent sobre educació i societat.

Altres formats:

eBook

Deu anys després de publicar el premiat llibre 'El que fan els millors professors universitaris', Ken Bain realitza aquest nou treball que va merèixer en 2012 el Premi Virginia and Warren Stone de l'Harvard University al llibre més excel·lent sobre educació i societat. Aquest volum conté una excel·lent recerca molt ben escrita, que examina l'enigmàtic tema, mitjançant relats fascinants sobre individus creatius que han aconseguit l'èxit i que van passar per la universitat. El llibre aprofundeix en les pràctiques, en les formes de veure el món i la universitat, en els hàbits mentals i les maneres d'aprendre individualment i en col.laboració d'altres estudiants universitaris, que van decidir assumir el control i la responsabilitat de la seua pròpia formació i desenvolupament en el marc d'una carrera universitària.