Índex del llibre:

Fitxa Llibre:

Lluny del cànon. 23 obres del Museu de Vilafamés

Norberto Piqueras Sánchez, Manuel Martínez Tórtola coords.

Col·lecció: Catàlegs d'Exposicions

ISBN: 978-84-9133-218-3

Matèria: art

Submatèries: patrimoni artístic

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2019

Pàgines: 108

L’exposició ‘Lluny del cànon. 23 obres del museu de Vilafamés’, fruit de la col·laboració entre la Universitat de València i el MACVAC, respon a l'aposta pel reconeixement del patrimoni valencià i dels projectes culturals que construeixen la història del nostre context més immediat. El catàleg recull aquests treballs, per mitjà dels quals es pot fer un recorregut històric per l'art valencià, d’autors com Pilar Bañuelos, Manuel Boix, Javier Calvo, Ángeles Marco, José Pérez Sanleón, Eusebio Sempere o Rossana Zaera entre altres.

L’exposició ‘Lluny del cànon. 23 obres del museu de Vilafamés’, fruit de la col·laboració entre la Universitat de València i el Museu d’Art Contemporani Vicente Aguilera Cerni, respon a l'aposta pel reconeixement del patrimoni valencià i dels projectes culturals que construeixen la història del nostre context més immediat. El catàleg recull aquests treballs de naturalesa museològica –algun de les quals no havia eixit mai de l'espai expositiu de Vilafamés–, precedits dels textos de Rosalía Torrent, José Miguel Molines Cano i Mercedes Torres Aguilera Cerni. Per mitjà d'aquestes obres, que mostren la identitat d'un centre que des del principi ha sabut integrar l'entorn de Vilafamés en el seu discurs, es fa un recorregut històric per l'art valencià, amb autors com Pilar Bañuelos, Manuel Boix, Javier Calvo, Ángeles Marco, José Pérez Sanleón, Eusebio Sempere o Rossana Zaera entre altres.