Walter Mosley's Detective Novels:

The creation of a Black Subjectivity

Agustín Reyes Torres

Col·lecció: Biblioteca Javier Coy d'Estudis Nord-Americans, 61

ISBN: 978-84-370-7197-8

Matèria: filologia

Submatèries: fiologia anglogermànica

Idioma: anglès

Any ed.: 2008

Basat en la perspectiva de la identitat, la consciència i la subjectivitat dels estudiosos negres com Stuart Hall, Bell Hooks, Cornel West, Henry Louis Gates, Jr i W. I. B. Du Bois, al costat de l'enfocament postcolonial de crítics com Bill Ashcroft, Gareth Griffiths, Helen Tiffin i Homi Bhabha entre d'altres, aquest llibre proporciona el marc teòric necessari per a analitzar les novel·les d'Easy Rawlins escrites per Walter Mosley. L'autor s'apropia de les convencions de la novel·la detectivesca per tal de representar la societat americana dels cinquanta i seixanta des d'una perspectiva marginal. La subjectivitat d'Easy Rawlins està determinada pel seu paper com a detectiu, la seva consciència postcolonial com a home negre que ha crescut en una societat dominada pels blancs i, per la seua inclinació i defensa d'una forta cultura afroamericana.

Reyes Torres, A. [Agustín] (2008). Walter Mosley's Detective Novels:. The creation of a Black Subjectivity. Universitat de València.

Reyes Torres, Agustín. Walter Mosley's Detective Novels:. The creation of a Black Subjectivity. Universitat de València, 2008.

REYES TORRES, Agustín. Walter Mosley's Detective Novels:. The creation of a Black Subjectivity. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-7197-8.

Reyes Torres, Agustín. Walter Mosley's Detective Novels:. The creation of a Black Subjectivity. Valencia: Universitat de València; 2008. 256 p.