Visão territorial e sustentável do desenvolvimento

Métodos e instrumentos para a ação do sebrae

Joan del Alcàzar Garrido, Adriana V. Santos Diniz, coords.

ISBN: 978-84-370-9858-6

Matèria: geografia

Idioma: portuguès

Any ed.: 2015

Format: 15,5 x 23,5 cm

Aquest dos volums sistematitzen els resultats obtinguts en els dos anys que s'ha realitat el Màster «Visión Territorial y Sostenible del Desarrollo». Amb l'elaboració del Treball Final de Màster s'analitzen les dinàmiques de desenvolupament local d'un territori en concret, així com el disseny d'estratègies pendents que permeten avançar en la construcció d'un territori més sostenible. Com a resultat d'aquests treballs finals, han aparegut aquests dos volums. Un dedicat a la presentació dels estudis realitzats sobre les dinàmiques de desenvolupament territorial sostenible, anomenat ací Territori; i un altre on es presenten els resultats d'investigació sobre sectors o aspectes específics al voltant dels quals s'anlitzen les seues connexions amb el desenvolupament territorial sostenible, ací denominat Sectorial.

Alcàzar, J. d. [Joan del] & Santos Diniz, A. V. [Adriana V.] (2015). Visão territorial e sustentável do desenvolvimento. Métodos e instrumentos para a ação do sebrae. Universitat de València.

Alcàzar, Joan del y Santos Diniz, Adriana V. Visão territorial e sustentável do desenvolvimento. Métodos e instrumentos para a ação do sebrae. Universitat de València, 2015.

ALCÀZAR, Joan del y SANTOS DINIZ, Adriana V. Visão territorial e sustentável do desenvolvimento. Métodos e instrumentos para a ação do sebrae. Valencia: Universitat de València, 2015. ISBN 978-84-370-9858-6.

Alcàzar, Joan del y Santos Diniz, Adriana V. Visão territorial e sustentável do desenvolvimento. Métodos e instrumentos para a ação do sebrae. Valencia: Universitat de València; 2015. 392 p.