Product Documents

Viajeros en China y libros de viajes a Oriente (Siglos XIV-XVII)

Rafael Beltrán, ed.

Col·lecció: Parnaseo, 35

ISBN: 978-84-9134-486-5

Matèria: història

Submatèries: història medieval, història moderna

Any ed.: 2019

Format: 17 x 23,5 cm

Pàgines: 360

Entre l’edat mitjana i el segle XVII, els primers viatgers europeus que van obrir camins cap als horitzons ignots d’Àsia i la Xina, començant per Marco Polo, relaten els seus fascinants periples dins d’una tradició ben consolidada: el llibre de viatges. Comerciants, ambaixadors, pelegrins o missioners –molts d’ells curiosos empiristes ‘avant la lettre’– ens fan partícips del tresor de les seues peripècies a través de relats precisos, rudes i magnètics. Els viatgers dibuixen al fresc les seues troballes i alhora pugnen per interpretar, en clau occidental, els nous mons d’un Orient ¬–per a ells i encara per a nosaltres– imprevisible i inabastable. Els treballs d’aquest volum plantegen aproximacions transversals al que va poder suposar l’aventura d’escriptura d’aquests llibres de viatges –documents rics i inapreciables–, abordant temes referents a la història de la literatura i a la història social i de les mentalitats.

Beltrán, R. [Rafael ] (ed.) (2019). Viajeros en China y libros de viajes a Oriente (Siglos XIV-XVII). Universitat de València.

Beltrán, Rafael (ed.). Viajeros en China y libros de viajes a Oriente (Siglos XIV-XVII). Universitat de València, 2019.

BELTRÁN, Rafael (ed.). Viajeros en China y libros de viajes a Oriente (Siglos XIV-XVII). Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9134-486-5.

Beltrán, Rafael (ed.). Viajeros en China y libros de viajes a Oriente (Siglos XIV-XVII). Valencia: Universitat de València; 2019. 360 p.