Unitats didàctiques de dret romà

Juan Alfredo Obarrio Moreno, José Miguel Piquer Marí

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 46

ISBN: 978-84-370-8927-0

Matèria: dret

Idioma: català

Any ed.: 2012

Aquest volum té com a finalitat fer front al repte que suposa el Pla de Bolonya. No és una obra a l'ús ja que pretén, d'una banda, conjugar en part la lliçó magistral amb la innovació docent orientada a la participació de l'alumnat; d'altra banda, aportar a l'alumnat els coneixements materials necessaris d'una assignatura amb què fonamentar i construir substancialment la seua futur carcassa jurídica. Finalment, pretén fomentar la interactivitat entre el professorat i l'alumnat, per tant, incentivar el dinamisme en la classe i fer que l'alumnat siga protagonista de la lliçó. Estructuralment segueix la disposició clàssica d'institucions de dret privat (drets reals, herència, obligacions i família) sense oblidar el context jurídic en què es formen les aquestes categories (diacronia).

Obarrio Moreno, J. A. [Juan Alfredo] & Piquer Marí, J. M. [José Miguel] (2012). Unitats didàctiques de dret romà. Universitat de València.

Obarrio Moreno, Juan Alfredo y Piquer Marí, José Miguel. Unitats didàctiques de dret romà. Universitat de València, 2012.

OBARRIO MORENO, Juan Alfredo y PIQUER MARÍ, José Miguel. Unitats didàctiques de dret romà. Valencia: Universitat de València, 2012. ISBN 978-84-370-8927-0.

Obarrio Moreno, Juan Alfredo y Piquer Marí, José Miguel. Unitats didàctiques de dret romà. Valencia: Universitat de València; 2012. 268 p.