Ulls de ferro / Ojos de hierro

Submatèries: arts plàstiques

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2006

Catàleg elaborat amb motiu de la mostra pictòrica titulada "Ulls de ferro" que permet a l'espectador endinsar-se en l'univers personal de María Gómez, una artista compromesa que porta darrere seu un extens bagatge professional com a professora de Tècniques Artístiques a la Universitat de València, la qual ha dedicat una bona part de la seua carrera professional al camp de la restauració, especialment a la recuperació de grans cremats. Aquesta vegada es tracta de la seua faceta artística, la més personal i creativa. Pintures i dibuixos figuratius que s'han resolt amb decisió. Textures acríliques, volums i primers plans de tradició expressionista, resolts amb audàcia i immediatesa en el traç. Elements purs, sense artificis superflus que emmascaren la visió d'una realitat compromesa.

VV.AA. (2006). Ulls de ferro / Ojos de hierro. Pintures i dibuixos de María Gómez. Universitat de València.

VV.AA. Ulls de ferro / Ojos de hierro. Pintures i dibuixos de María Gómez. Universitat de València, 2006.

VV.AA. Ulls de ferro / Ojos de hierro. Pintures i dibuixos de María Gómez. Valencia: Universitat de València, 2006. ISBN 978-84-370-6402-4.

VV.AA. Ulls de ferro / Ojos de hierro. Pintures i dibuixos de María Gómez. Valencia: Universitat de València; 2006. 106 p.