Tutela judicial del comercio electrónico

Sergio González Malabia

Col·lecció: Propuestas. Serie Monografías

ISBN: 978-84-370-5941-9

Matèria: dret

Coeditor: Editorial Tirant lo Blanch

Any ed.: 2004

Ens trobem plenament immersos en una societat que arriba fins i tot a qualificar-se com "de la informació", societat que ha donat lloc a la configuració d'una nova modalitat de comerç: l'electrònic. Aquesta nova situació repercuteix en les institucions jurídiques tradicionals, que han de ser revisades a fi d'atorgar una resposta adequada als conflictes derivats d'aquella modalitat comercial. No és una altra la finalitat que motiva la publicació d'aquesta rellevant, nova i atrevida obra en què, sota el títol de Tutela judicial del comerç electrònic, s'analitzen i concreten les especialitats que poden concórrer en un procés judicial civil instat amb la finalitat de resoldre conflictes derivats de la pràctica de tal comerç.

González Malabia, S. [Sergio] (2004). Tutela judicial del comercio electrónico. Universitat de València.

González Malabia, Sergio. Tutela judicial del comercio electrónico. Universitat de València, 2004.

GONZÁLEZ MALABIA, Sergio. Tutela judicial del comercio electrónico. Valencia: Universitat de València, 2004. ISBN 978-84-370-5941-9.

González Malabia, Sergio. Tutela judicial del comercio electrónico. Valencia: Universitat de València; 2004. 406 p.