Product Documents

Turismo de interior: renovarse o morir

Estrategias y productos en Catalunya, Galicia y Murcia

G. Cànoves Valiente, M. Villarino Pérez, A. Blanco-Romero, E. De Uña Álvarez, C. Espejo, eds.

Col·lecció: Desarrollo Territorial, 12

ISBN: 978-84-370-9251-5

Matèria: economia, geografia

Coeditor: Instituto Interuniversitario de Desarrollo Local

Any ed.: 2014

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Llibre en accés obert

Actualment es reconeix el paper fonamental del turisme d'interior per tal de dinamitzar els territoris i reforçar o generar identitat. El llibre que el lector té en les seues mans mostra a través de tres casos d'estudi, situats a Catalunya, Galícia i Murcia, com els espais interiors es reinventen a nivell turístic i utilitzen els seus recursos patrimonials, paisatgístics, culturals, gastronòmics i identitaris per tal de situar-se en l'imaginari dels viatgers i turistes. Aquest volum, resultat d'un projecte de recerca del grup TUDISTAR, permet visualitzar els processos que es donen en els espais rurals interiors i contribueix, mitjançant les metodologies utilitzades, al desenvolupament d'aquest camp de recerca, al mateix temps que aporta estratègies per a la creació de productes turístics.

Citació

Blanco, A. [Alda] & Cànoves Valiente, G. [Gemma] & De Uña Álvarez, E. [Elena] & Espejo Marín, C. [Cayetano] & Villarino Pérez, M. [Montserrat] (2014). Turismo de interior: renovarse o morir. Estrategias y productos en Catalunya, Galicia y Murcia. Universitat de València.

Blanco, Alda y Cànoves Valiente, Gemma y De Uña Álvarez, Elena y Espejo Marín, Cayetano y Villarino Pérez, Montserrat. Turismo de interior: renovarse o morir. Estrategias y productos en Catalunya, Galicia y Murcia. Universitat de València, 2014.

BLANCO, Alda y CàNOVES VALIENTE, Gemma y DE UñA ÁLVAREZ, Elena y ESPEJO MARíN, Cayetano y VILLARINO PéREZ, Montserrat. Turismo de interior: renovarse o morir. Estrategias y productos en Catalunya, Galicia y Murcia. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9251-5.

Blanco, Alda y Cànoves Valiente, Gemma y De Uña Álvarez, Elena y Espejo Marín, Cayetano y Villarino Pérez, Montserrat. Turismo de interior: renovarse o morir. Estrategias y productos en Catalunya, Galicia y Murcia. Valencia: Universitat de València; 2014. 244 p.

Copiar al portapapeles