Tomàs d'Aquino: Llegir la «Summa Teològica, Ia IIae, q. 94»

José V. Bonet, Wenceslao Llana, Eduardo Ortiz, Emilio Salazar, José I. Tudela

Col·lecció: Batxillerat

ISBN: 978-84-370-9027-6

Matèria: filosofia

Idioma: català

Any ed.: 2012

Segons va assenyalar Juan David García Bacca "Les destrosses causades per la invasió d'allò miraculós i espectacular en la filosofia són clarament reconeixedores fins i tot en Tomás d'Aquino. Posseïa ja Tomás la tècnica de fer saltar en trossos el que el grec va viure, real i mentalment, com un i idèntic (.) Tomás d'Aquino és científic en explosius, tan excel·lent que els trossos arribaran a semblar parts; i la destrossa, descomposició o anàlisis". Es presenta així un nou títol dins del programa de "Innovació, desenvolupament i avaluació de materials docents per a alumnes de batxillerat". Amb aquest llibre es pretén afavorir la viabilitat del programa i dels seus objectius; preval la formació dels estudiants com a lectors, per a un fructífer tracte amb els textos, siguen o no filosòfics, durant els estudis universitaris.

Bonet, J. V. [José Vicente] & Llana, W. [Wenceslao] & Ortiz, E. [Eduardo] & Salazar, E. [Emilio] & Tudela, J. I. [José Ignacio] (2012). Tomàs d'Aquino: Llegir la «Summa Teològica, Ia IIae, q. 94». Universitat de València.

Bonet, José Vicente y Llana, Wenceslao y Ortiz, Eduardo y Salazar, Emilio y Tudela, José Ignacio. Tomàs d'Aquino: Llegir la «Summa Teològica, Ia IIae, q. 94». Universitat de València, 2012.

BONET, José Vicente y LLANA, Wenceslao y ORTIZ, Eduardo y SALAZAR, Emilio y TUDELA, José Ignacio. Tomàs d'Aquino: Llegir la «Summa Teològica, Ia IIae, q. 94». Valencia: Universitat de València, 2012. ISBN 978-84-370-9027-6.

Bonet, José Vicente y Llana, Wenceslao y Ortiz, Eduardo y Salazar, Emilio y Tudela, José Ignacio. Tomàs d'Aquino: Llegir la «Summa Teològica, Ia IIae, q. 94». Valencia: Universitat de València; 2012. 106 p.