The Dialectics of Diaspora: Memory, Location and Gender

Mar Gallego, Isabel Soto García, eds.

Col·lecció: Biblioteca Javier Coy d'Estudis Nord-Americans, 64

ISBN: 978-84-370-7423-8

Matèria: filologia

Submatèries: fiologia anglogermànica

Idioma: anglès

Any ed.: 2009

Aquest llibre reflecteix l'evolució en el camp dels estudis diaspòrics. Els articles han estat agrupats en dues seccions. La primera té com objectiu les experiències dels africans diaspòrics; la segona secció, àmplia el radi de recerca i se centra en les representacions literàries de la diàspora dels asiàtic-americans, porto-riquenys i als anglo-europeus. De la mateixa manera, un aspecte no menys interessant d'aquest llibre són les múltiples maneres en les que s'han tornat a teoritzar les idees de Paul Gilroy i a aplicar-se a una infinitat d'escrits. De fet, els articles testifiquen la diàspora com una experiència que potencialment pot -com així succeeix- afectar a tot el món, pel que la diàspora es converteix en una representació metonímica de la pròpia experiència.

Gallego Durán, M. [Mar] & Soto García, I. [Isabel] (2009). The Dialectics of Diaspora: Memory, Location and Gender. Universitat de València.

Gallego Durán, Mar y Soto García, Isabel. The Dialectics of Diaspora: Memory, Location and Gender. Universitat de València, 2009.

GALLEGO DURÁN, Mar y SOTO GARCÍA, Isabel. The Dialectics of Diaspora: Memory, Location and Gender. Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7423-8.

Gallego Durán, Mar y Soto García, Isabel. The Dialectics of Diaspora: Memory, Location and Gender. Valencia: Universitat de València; 2009. 150 p.