Términos y usos del lenguaje filosófico

Guillermo Quintás, ed.

ISBN: 978-84-370-5441-4

Matèria: filosofia

Any ed.: 2002

La reflexió sobre el contingut dels distints usos d'una paraula és significativa per si mateixa i de gran importància formativa en ser un moment inevitable del procés d'anàlisi que la lectura d'un text requereix. No sols s'han de fer prevaldre les accepcions dels termes que han passat a establir-se en funció d'un sistema o d'un altre, sinó que, a més, s'ha d'accentuar la reflexió i l'ús d'accepcions consolidades en relació amb a la pròpia història de la llengua. És més, aquestes darreres són de gran utilitat per a valorar les definicions descriptives d'un terme.

Quintás Alonso, G. [Guillermo] (2002). Términos y usos del lenguaje filosófico. Universitat de València.

Quintás Alonso, Guillermo. Términos y usos del lenguaje filosófico. Universitat de València, 2002.

QUINTÁS ALONSO, Guillermo. Términos y usos del lenguaje filosófico. Valencia: Universitat de València, 2002. ISBN 978-84-370-5441-4.

Quintás Alonso, Guillermo. Términos y usos del lenguaje filosófico. Valencia: Universitat de València; 2002. 364 p.