Teoría de la inversión, 2a ed.

Esquemas, cuestionarios y ejercicios resueltos

José-Agustín Piñol Espasa

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 52

ISBN: 978-84-370-9276-8

Matèria: economia

Any ed.: 2014

Amb la finalitat de proporcionar a l'alumnat de l'assignatura "Teoria de la Inversió" un material necessari per a seguir en l'aula les explicacions del professorat i preparar els exàmens s'ha dissenyat aquest manual. Per a això s'ha sintetitzat el contingut de l'assignatura en un conjunt d'esquemes distribuïts per temes així com una sèrie d'exercicis, minuciosament resolts, que abasten el tractament de gran part dels problemes que pogueren plantejar-se respecte a la matèria analitzada. A més, al final de cada tema s'inclou un qüestionari perquè l'estudiant, en respondre'l, puga mesurar el seu coneixement d'allò que ha après. El contingut del llibre es complementa amb material allotjat en la pàgina web https://www.uv.es/pinyol, que inclou entre altres documents, la guia docent de l'assignatura, el quadernet d'exercicis o la resolució dels qüestionaris.

Piñol Espasa, J. [José-Agustín] (2014). Teoría de la inversión, 2a ed. Esquemas, cuestionarios y ejercicios resueltos. Universitat de València.

Piñol Espasa, José-Agustín. Teoría de la inversión, 2a ed. Esquemas, cuestionarios y ejercicios resueltos. Universitat de València, 2014.

PIÑOL ESPASA, José-Agustín. Teoría de la inversión, 2a ed. Esquemas, cuestionarios y ejercicios resueltos. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9276-8.

Piñol Espasa, José-Agustín. Teoría de la inversión, 2a ed. Esquemas, cuestionarios y ejercicios resueltos. Valencia: Universitat de València; 2014. 180 p.