Product Documents

Teoria d'autòmats i llenguatges formals

Francesc J. Ferri

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials, 75

ISBN: 978-84-370-1806-5

Matèria: ciències

Submatèries: informàtica i electrònica

Idioma: català

Any ed.: 2004

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Teoria d'autòmats i llenguatges formals' és un llibre d'introducció als diversos aspectes que constitueixen la base dels models de computació i dels llenguatges de programació. S'hi introdueixen els conceptes fonamentals des del principi, amb un mínim de prerequisits, i s'hi inclouen nombrosos exemples i exercicis. El text intenta conjugar el rigor matemàtic característic de la matèria amb el fet que els conceptes més importants siguen assequibles i es puguen relacionar amb les aplicacions associades directament més importants en informàtica.

Citació

Ferri Rabasa, F. J. [Francesc Josep] (2004). Teoria d'autòmats i llenguatges formals. Universitat de València.

Ferri Rabasa, Francesc Josep. Teoria d'autòmats i llenguatges formals. Universitat de València, 2004.

FERRI RABASA, Francesc Josep. Teoria d'autòmats i llenguatges formals. Valencia: Universitat de València, 2004. ISBN 978-84-370-1806-5.

Ferri Rabasa, Francesc Josep. Teoria d'autòmats i llenguatges formals. Valencia: Universitat de València; 2004. 264 p.

Copiar al portapapeles