Product Documents

Técnicas experimentales en física nuclear y de las radiaciones

Antonio Ferrer Soria

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 78

ISBN: 978-84-9134-349-3

Matèria: ciències

Submatèries: biologia, física, química

Any ed.: 2018

Format: 21 x 29,7 cm

Manual, concebut per a orientar l’alumnat de la llicenciatura de Físiques o el que projecta especialitzar-se en tècniques experimentals de les radiacions nuclears, que ofereix una guia per a aprofitar òptimament els treballs en un laboratori de física nuclear i de partícules. Està estructurat en sis temes: el primer presenta els fenòmens que pateixen les partícules quan travessen la matèria; el segon és monogràfic sobre els detectors de partícules; en el tercer s’han recopilat els mètodes estadístics; en el quart tema s’han presentat els tipus més freqüents de desintegració dels nuclis i es descriuen les propietats més importants de la radioactivitat i les fonts radioactives que solen trobar-se en els laboratoris; el cinquè aborda la dosimetria i els efectes biològics de la radiació, i l’últim introdueix els tipus més freqüents d’acceleradors de partícules. Tots els temes contenen al final una selecció d’exercicis que permeten desenvolupar aplicacions dels conceptes estudiats. En els apèndixs s’han inclòs taules molt útils de constants, masses, semiperíodes, desintegracions, propietats atòmiques, etc.

Ferrer Soria, A. [Antonio] (2018). Técnicas experimentales en física nuclear y de las radiaciones. Universitat de València.

Ferrer Soria, Antonio. Técnicas experimentales en física nuclear y de las radiaciones. Universitat de València, 2018.

FERRER SORIA, Antonio. Técnicas experimentales en física nuclear y de las radiaciones. Valencia: Universitat de València, 2018. ISBN 978-84-9134-349-3.

Ferrer Soria, Antonio. Técnicas experimentales en física nuclear y de las radiaciones. Valencia: Universitat de València; 2018. 246 p.