Product Documents

Técnicas de análisis de imagen, (2a ed.)

Aplicaciones en Biología

José F. Pertusa Grau

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials, 65

ISBN: 978-84-370-7631-7

Matèria: ciències

Submatèries: física

Any ed.: 2010

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

La anàlisi de la imatge és una tècnica complexa que exigeix per al seu estudi un plantejament eminentment pràctic i que es beneficia de l'avanç dels mitjans informàtics per a l'obtenció de dades quantitatives en imatges microscòpiques i macroscòpiques. El present manual està dirigit a un públic ampli: des del curiós que processa imatges per a fer-les més belles o il·lustratives, a qui l'autor li mostra les tècniques bàsiques de millora i tractament d'imatges; els qui necessiten proveir-se de dades numèriques a partir d'imatges, i que trobaran diverses tècniques per a la identificació d'objectes a mesurar en una imatge (segmentació) mitjançant la detallada descripció de mètodes manuals i informàtics dels corresponents paràmetres; i fins aquells qui han de fer front a la interpretació del món tridimensional a partir de seccions bidimensionals, per als qui, sense cap dubte, resultarà d'utilitat l'eficaç descripció dels principis i mètodes de l'estereologia.

Citació

Pertusa Grau, J. F. [José F.] (2010). Técnicas de análisis de imagen, (2a ed.). Aplicaciones en Biología. Universitat de València.

Pertusa Grau, José F. Técnicas de análisis de imagen, (2a ed.). Aplicaciones en Biología. Universitat de València, 2010.

PERTUSA GRAU, José F. Técnicas de análisis de imagen, (2a ed.). Aplicaciones en Biología. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7631-7.

Pertusa Grau, José F. Técnicas de análisis de imagen, (2a ed.). Aplicaciones en Biología. Valencia: Universitat de València; 2010. 352 p.

Copiar al portapapeles