Product Documents

Col·lecció: Biblioteca Javier Coy d'Estudis Nord-Americans, 94

ISBN: 978-84-370-9081-8

Matèria: filologia

Submatèries: fiologia anglogermànica, filologia catalana

Idioma: anglès

Any ed.: 2013

Aquest llibre estudia detalladament les obres de dos poetes moderns prototípics: T. S. Eliot i Salvador Espriu. El seu imaginari és comparable, ja que es projectava des de la seua experiència i cosmovisió personal així com des del seu profund coneixement de la tradició literària. Tots dos revelen els paral.lelismes entre els contextos històrics i culturals en els què es van crear els seus poemes i exemplifiquen el seu propòsit com a poetes a l'hora de preservar la tradició formada pels seus predecessors i a l'hora de subscriure's d'una manera significativa a ella. L'estudi de Dídac Llorens Cubedo porta al lector a través d'un viatge des de l'àrid desert o la sòrdida ciutat moderna fins a la pau imprecisa d'un jardí ideal, des de les restriccions del secular fins al tot sense traves i intemporal imaginat per Eliot i Espriu, dos gegants de la poesia.

Contents
Chapter 1. Devastation and the Desert
Chapter 2. A Glimpse of the Garden
Chapter 3. Cities and Souls
Chapter 4. Time and Beyond
Works Cited and Consulted

Llorens Cubedo, D. [Dídac] (2013). T.S. Eliot & Salvador Espriu. Converging Poetic Imaginations. Universitat de València.

Llorens Cubedo, Dídac. T.S. Eliot & Salvador Espriu. Converging Poetic Imaginations. Universitat de València, 2013.

LLORENS CUBEDO, Dídac. T.S. Eliot & Salvador Espriu. Converging Poetic Imaginations. Valencia: Universitat de València, 2013. ISBN 978-84-370-9081-8.

Llorens Cubedo, Dídac. T.S. Eliot & Salvador Espriu. Converging Poetic Imaginations. Valencia: Universitat de València; 2013. 188 p.