Simeón Saiz Ruiz. J'est un je

Col·lecció: Catàlegs d'Exposicions

ISBN: 978-84-370-7032-2

Matèria: art, història

Submatèries: arts plàstiques, història contemporània

Idioma: català, castellà, anglès

Any ed.: 2008

El catàleg recull les obres pictòriques de Simeón Saiz Ruiz sobre la guerra en els Balcans mostrades en l'exposició titulada J'est un je, que va ser exhibida en la Universitat de Salamanca, en la Universitat de València i en el Museu de Santa Cruz de Toledo durant el 2008. A més inclou textos crítics de Juan Vicente Aliaga, Vicent Sanz i Persiva i Jordi Font Agulló.

El present catàleg recull les obres pictòriques de Simeón Saiz Ruiz sobre la guerra en els Balcans mostrades en l'exposició titulada J'est un je, que va ser exhibida en la Universitat de Salamanca, en la Universitat de València i en el Museu de Santa Cruz de Toledo durant el 2008. A més, inclou textos crítics de Juan Vicente Aliaga, Vicent Sanz i Persiva i Jordi Font Agulló. Simeón Saiz Ruiz és un artista amb una dilatada carrera que va començar molt prompte en la seua Conca natal i va seguir el seu aprenentatge a Boston i Nova York just en el moment de l'eclosió d'un ampli ventall d'estils i que potser van suposar els últims ismes de la història de l'art contemporani. Des d'aleshores ha treballat en sèries d'estils i continguts molt diversos i resoltes mitjançant un curt nombre d'obres, ja que el pintor ha evitat sempre la repetició.