Rembrandt. El trabajo del pintor

Coeditor: Vicerectorat de Cultura

Any ed.: 2007

Enquadernació: cartoné

L'enlluernadora tècnica pictòrica de Rembrandt va estimular la imaginació dels amants de l'art durant la seua vida i ho ha continuat fent d'aleshores ençà. En aquest llibre, els objectius pictòrics de Rembrandt i la diversitat de materials i tècniques que l'artista aplicava per aconseguir els magnífics resultats que obtenia es veuen analitzats en profunditat. Aquest llibre ofereix una visió panoràmica de la pràctica diària de Rembrandt i les seues nocions artístiques, i alhora ens proporciona una imatge més tridimensional d'aquest artista històric. Ernst van de Wetering (1938) va estudiar a la Reial Acadèmia de Belles Arts de l'Haia i va participar com a ajudant al Projecte d'Investigació sobre Rembrandt fins que el van designar president d'aquest. Va ser membre del personal del Laboratori Central d'Investigació d'Objectes Artístics i Científics d'Amsterdam i des de 1987 ha exercit com a professor d'Història de l'Art a la Universiteit van Amsterdam.

Pérez Moreno, J. [Juan] & Wetering, E. v. [Ernst van de] (2007). Rembrandt. El trabajo del pintor. Universitat de València.

Pérez Moreno, Juan y Wetering, Ernst van de. Rembrandt. El trabajo del pintor. Universitat de València, 2007.

PÉREZ MORENO, Juan y WETERING, Ernst van de. Rembrandt. El trabajo del pintor. Valencia: Universitat de València, 2007. ISBN 978-84-370-6613-4.

Pérez Moreno, Juan y Wetering, Ernst van de. Rembrandt. El trabajo del pintor. Valencia: Universitat de València; 2007. 340 p.