Recursos naturales, guerras y sanciones internacionales

Thomas Kruiper

Col·lecció: Drets Humans

ISBN: 978-84-370-9449-6

Any ed.: 2014

Són eficaces les sancions selectives? Com poden contribuir a resoldre conflictes relacionats amb el que ja es coneix com "la maledicció dels recursos naturals"? Amb el propòsit de contestar a aquestes qüestions, l'investigador Thomas Kruiper es centra en tres països que han viscut sagnants guerres civils en els quals les Nacions Unides va imposar diversos tipus de sancions: Libèria, Angola i la República Democràtica del Congo. Kruiper analitza fins a quin punt les sancions selectives poden ser o no la panacea davant de les sancions tradicionals, i com pot arribar a ser la seua eficàcia. Una obra àmplia, crítica, innovadora i rigorosa, que resultarà de gran interès tant per als professionals de Dret Internacional i Relacions Internacionals en general, com per als estudiants de conflictes africans, convertint-se en una valuosa font bibliogràfica.

Kruiper, T. [Thomas] (2014). Recursos naturales, guerras y sanciones internacionales. En torno a la eficacia de las sanciones selectivas en el Congo, Angola y Liberia. Universitat de València.

Kruiper, Thomas. Recursos naturales, guerras y sanciones internacionales. En torno a la eficacia de las sanciones selectivas en el Congo, Angola y Liberia. Universitat de València, 2014.

KRUIPER, Thomas. Recursos naturales, guerras y sanciones internacionales. En torno a la eficacia de las sanciones selectivas en el Congo, Angola y Liberia. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9449-6.

Kruiper, Thomas. Recursos naturales, guerras y sanciones internacionales. En torno a la eficacia de las sanciones selectivas en el Congo, Angola y Liberia. Valencia: Universitat de València; 2014. 200 p.