Química general para las ciencias ambientales

Remedios González Luque

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 34

ISBN: 978-84-370-8170-0

Matèria: ciències

Submatèries: química

Any ed.: 2011

Aquest llibre s'ajusta al programa de l'assignatura de Química, situada en el pla d'estudis per al grau en Ciències Ambientals. Es tracta de subministrar a l'alumnat un coneixement dels principis fonamentals de la Química que li permetran abordar amb la base adequada altres assignatures i li ajude en el seu futur desenvolupament professional. Escrit i dissenyat per a estudiants, cada capítol introdueix primer els conceptes teòrics i, a continuació, mostra les aplicacions i repercussions en fenòmens relacionats amb el medi ambient. Per aclarir els conceptes, s'acompanyen diferents exercicis intercalats. Al final de cada capítol, es presenta una sèrie d'exercicis i qüestionis tipus test, que serveixen a l'alumnat per reforçar els conceptes introduïts i com a eina d'autoavaluació dels coneixements adquirits.

González Luque, R. [Remedios] (2011). Química general para las ciencias ambientales. Universitat de València.

González Luque, Remedios. Química general para las ciencias ambientales. Universitat de València, 2011.

GONZÁLEZ LUQUE, Remedios. Química general para las ciencias ambientales. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 978-84-370-8170-0.

González Luque, Remedios. Química general para las ciencias ambientales. Valencia: Universitat de València; 2011. 356 p.