Planificación, diseño y construcción de una instalación deportiva

Claves para una gestión posterior

Daniel Ayora Pérez, Eduardo García Sánchez

ISBN: 978-84-370-9239-3

Any ed.: 2014

La paraula gestió adquireix cada dia més valor quan es tracta de dirigir i orientar l'activitat esportiva. Es practica l'activitat esportiva en un mitjà hostil o si més no inadequat, amb unes instal·lacions esportives que, amb freqüència, no reuneixen uns paràmetres adequats per a eixa pràctica. Per a col·laborar a evitar eixes circumstàncies, aquesta publicació pretén oferir un recorregut extens i minuciós pels diferents camins que marquen el complet, però complex, procés de la gestió d'una instal·lació esportiva des del seu inici, cercant les claus necessàries per a una planificació racional, recordant uns paràmetres mínims per a un correcte disseny i dictant unes recomanacions bàsiques per a una eficient construcció. Així doncs, es tracta d'intentar aproximar conceptes, paràmetres, solucions i, en definitiva, claus per a una millor gestió esportiva posterior.

Ayora, D. [Daniel] & García Sánchez, E. [Eduardo] (2014). Planificación, diseño y construcción de una instalación deportiva. Claves para una gestión posterior. Universitat de València.

Ayora, Daniel y García Sánchez, Eduardo. Planificación, diseño y construcción de una instalación deportiva. Claves para una gestión posterior. Universitat de València, 2014.

AYORA, Daniel y GARCÍA SÁNCHEZ, Eduardo. Planificación, diseño y construcción de una instalación deportiva. Claves para una gestión posterior. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9239-3.

Ayora, Daniel y García Sánchez, Eduardo. Planificación, diseño y construcción de una instalación deportiva. Claves para una gestión posterior. Valencia: Universitat de València; 2014. 464 p.