Product Documents

Planificació i govern del territori a l'arc mediterrani espanyol

Noves i velles respostes en un context globalitzat

Luis del Romero Renau

Col·lecció: Estudios y Documentos de Desarrollo Local, 3

ISBN: 978-84-370-7314-9

Matèria: geografia

Idioma: català

Coeditor: Instituto Interuniversitario de Desarrollo Local

Any ed.: 2009

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Llibre en accés obert

Estudi que analitza quines respostes s'estan donant des de les diferents administracions del territori per afrontar velles dinàmiques territorials crítiques com el despoblament rural, la dispersió i explosió urbana, la crisi industrial i del sector primari, l'esgotament del recurs aigua, la depredació del litoral i la pèrdua de paisatges, entre d'altres a unes àrees d'estudi que es poden considerar com a representatives de tots els tipus de territoris que podem trobar hui en dia l'Arc Mediterrani. S'abasta un àmbit tan heterogeni com és el litoral que recorre Catalunya, País Valencià, Múrcia i Andalusia.

Citació

del Romero Renau, L. [Luis] (2009). Planificació i govern del territori a l'arc mediterrani espanyol. Noves i velles respostes en un context globalitzat. Universitat de València.

del Romero Renau, Luis. Planificació i govern del territori a l'arc mediterrani espanyol. Noves i velles respostes en un context globalitzat. Universitat de València, 2009.

DEL ROMERO RENAU, Luis. Planificació i govern del territori a l'arc mediterrani espanyol. Noves i velles respostes en un context globalitzat. Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7314-9.

del Romero Renau, Luis. Planificació i govern del territori a l'arc mediterrani espanyol. Noves i velles respostes en un context globalitzat. Valencia: Universitat de València; 2009. 320 p.