Passat, present i futur de l'electrònica

Enrique Dede García-Santamaría

ISBN: 978-84-1118-118-1

Matèria: ciències

Submatèries: informàtica i electrònica

Idioma: català

Any ed.: 2023

Format: 15 x 21,5 cm

Disponible en accés obert:

Enrique J. Dede García-Santamaría, catedràtic del Departament d’Enginyeria Electrònica de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria, ha inaugurat el curs 2022-2023 a la Universitat de València amb la lectura de la lliçó magistral "Passat, present i futur de l’electrònica", en què parla profusament del desenvolupament històric d’aquesta ciència i de la influència que hi ha tingut la Universitat de València en el seu foment a la Comunitat Valenciana.

Introducció

Passat i present de l’electrònica

L’evolució de l’electrònica a la Comunitat Valenciana i la influència de la Universitat de València en el seu desenvolupament

El futur de l’enginyeria electrònica

Recursos electrònics

Dede García-Santamaría, E. [Enrique] (2023). Passat, present i futur de l'electrònica. La influència de la Universitat de València en el seu desenvolupament a la Comunitat Valenciana. Universitat de València.

Dede García-Santamaría, Enrique. Passat, present i futur de l'electrònica. La influència de la Universitat de València en el seu desenvolupament a la Comunitat Valenciana. Universitat de València, 2023.

DEDE GARCÍA-SANTAMARÍA, Enrique. Passat, present i futur de l'electrònica. La influència de la Universitat de València en el seu desenvolupament a la Comunitat Valenciana. Valencia: Universitat de València, 2023. ISBN 978-84-1118-118-1.

Dede García-Santamaría, Enrique. Passat, present i futur de l'electrònica. La influència de la Universitat de València en el seu desenvolupament a la Comunitat Valenciana. Valencia: Universitat de València; 2023. 56 p.