País Valencià, segle XXI. Ara, País Valencià

Reflexions i experiències de la generació que ve

Jordi Muñoz, ed.

Col·lecció: Quaderns d'Orientació Valencianista

ISBN: 978-84-370-7525-9

Matèria: sociologia i política

Idioma: català

Coeditor: Valencians pel Canvi

Any ed.: 2009

Els llargs anys d'hegemonia conservadora al País Valencià han deixat un paisatge desolat, no sols la destrucció del territori sinó, sobretot, la desolació moral, intel·lectual i humana. La manca d'alternatives practicables, la desmoralització i l'atomització de l'oposició social i política reclamen aire nou, com les veus que s'apleguen en aquest tercer volum de reflexions sobre la realitat valenciana i el seu futur. Noves veus d'una generació que no va viure el franquisme ni la transició, la primera generació formada en llibertat i en valencià, que es revolta contra el silenci i la invisibilitat. Sense cap voluntat canònica o doctrinal, el llibre és una suma coral que conforma una imatge plural rica en matisos, una petita mostra d'un gruix creixent de gent que no dimiteix del seu compromís amb el país.

Muñoz Mendoza, J. [Jordi] (2009). País Valencià, segle XXI. Ara, País Valencià. Reflexions i experiències de la generació que ve. Universitat de València.

Muñoz Mendoza, Jordi. País Valencià, segle XXI. Ara, País Valencià. Reflexions i experiències de la generació que ve. Universitat de València, 2009.

MUÑOZ MENDOZA, Jordi. País Valencià, segle XXI. Ara, País Valencià. Reflexions i experiències de la generació que ve. Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7525-9.

Muñoz Mendoza, Jordi. País Valencià, segle XXI. Ara, País Valencià. Reflexions i experiències de la generació que ve. Valencia: Universitat de València; 2009. 176 p.