Product Documents

Obra completa de Joan Fuster 5

Llengua i literatura II: època contemporània

Joan Fuster Ortells

Antoni Furió, Josep Palàcios, eds.

ISBN: 978-84-297-8036-9

Matèria: filologia

Submatèries: filologia catalana

Idioma: català

Coeditor: Alfons el Magnànim i Edicions 62

Any ed.: 2022

Enquadernació: cartoné

Format: 16 x 23,3 cm

Volum cinquè de l’obra completa de Joan Fuster que recull els estudis acadèmics del gran escriptor de Sueca, en l’any del seu centenari. El volum s’inicia amb el gran esforç de síntesi i de modernització de la crítica literària que va suposar el tractat de "Literatura catalana contemporània" (1972), i a continuació inclou els pròlegs de Fuster a les edicions de l’obra de Joan Salvat-Papasseit, Salvador Espriu, Josep Pla i Vicent Andrés Estellés, i altres estudis sobre la literatura del segle XX. Estudis indispensables, sovint fins ara introbables, d’un escriptor imprescindible i irrepetible.

Fuster Ortells, J. . [Joan ] (2022). Obra completa de Joan Fuster 5. Llengua i literatura II: època contemporània. Universitat de València.

Fuster Ortells, Joan. Obra completa de Joan Fuster 5. Llengua i literatura II: època contemporània. Universitat de València, 2022.

FUSTER ORTELLS, Joan. Obra completa de Joan Fuster 5. Llengua i literatura II: època contemporània. Valencia: Universitat de València, 2022. ISBN 978-84-297-8036-9.

Fuster Ortells, Joan. Obra completa de Joan Fuster 5. Llengua i literatura II: època contemporània. Valencia: Universitat de València; 2022. 816 p.