Product Documents

Obra completa de Joan Fuster 4

Llengua i literatura I: dels Orígens a la Renaixença

Joan Fuster Ortells

Antoni Furió, Josep Palàcios, eds.

ISBN: 978-84-297-8035-2

Matèria: filologia

Submatèries: filologia catalana

Idioma: català

Coeditor: Alfons el Magnànim i Edicions 62

Any ed.: 2022

Format: 16 x 23,3 cm

Volum quart de l’obra completa de Joan Fuster que recull els estudis acadèmics del gran escriptor de Sueca, en l’any del seu centenari. El volum s'obre amb el resum històric de la poesia catalana que Fuster va publicar el 1956, i recull després tots els seus estudis d'història literària sobre els clàssic de l'Edat Mitjana, el Renaixement, el Barroc i allò que abans se'n deia Decadència i que es va allargar fins ben entrat el segle XIX, és a dir fins al temps de la Renaixença. Estudis indispensables, sovint fins ara introbables, d’un escriptor imprescindible i irrepetible.

Fuster Ortells, J. . [Joan ] (2022). Obra completa de Joan Fuster 4. Llengua i literatura I: dels Orígens a la Renaixença. Universitat de València.

Fuster Ortells, Joan. Obra completa de Joan Fuster 4. Llengua i literatura I: dels Orígens a la Renaixença. Universitat de València, 2022.

FUSTER ORTELLS, Joan. Obra completa de Joan Fuster 4. Llengua i literatura I: dels Orígens a la Renaixença. Valencia: Universitat de València, 2022. ISBN 978-84-297-8035-2.

Fuster Ortells, Joan. Obra completa de Joan Fuster 4. Llengua i literatura I: dels Orígens a la Renaixença. Valencia: Universitat de València; 2022. 1376 p.