Nueve estudios hispano-cubanos sobre desarrollo local

Indira Betancourt López, Adrián Ferrandis Martínez, eds.

Col·lecció: Estudios y Documentos de Desarrollo Local, 14

ISBN: 978-84-370-9666-7

Matèria: geografia

Any ed.: 2015

Format: 21 x 29,5 cm.

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Llibre en accés obert

La compilació de textos que es presenta en aquest llibre és l'expressió d'una voluntat de col·laboració acadèmica entre els professors i investigadors de l'Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local de la Universitat de València (Espanya) i de la Universitat d'Orient (Cuba). Un conjunt de nou articles que presenten el "desenvolupament local" com a eix vertebrador. Es tracta d'altres tantes mirades realitzades des d'ambdues ribes atlàntiques, i que procedeixen de diferents àrees del coneixement, amb el que es corrobora que és possible i necessari establir anàlisis integrals, fins i tot multidisciplinàries, a l'hora de diagnosticar i planificar el desenvolupament d'un territori determinat. El volum proporciona al lector una singular i integral visió sobre la temàtica del desenvolupament local en els nostres respectius països.

Citació

Betancourt López, I. [Indira] & Ferrandis Martínez, A. [Adrián] (2015). Nueve estudios hispano-cubanos sobre desarrollo local. Universitat de València.

Betancourt López, Indira y Ferrandis Martínez, Adrián. Nueve estudios hispano-cubanos sobre desarrollo local. Universitat de València, 2015.

BETANCOURT LóPEZ, Indira y FERRANDIS MARTíNEZ, Adrián. Nueve estudios hispano-cubanos sobre desarrollo local. Valencia: Universitat de València, 2015. ISBN 978-84-370-9666-7.

Betancourt López, Indira y Ferrandis Martínez, Adrián. Nueve estudios hispano-cubanos sobre desarrollo local. Valencia: Universitat de València; 2015. 182 p.