Nuevas voces sobre el Spanglish: una investigación polífónica

Silvia Betti, Enrique Serra Alegre, eds.

ISBN: 978-84-9133-023-3

Matèria: filologia

Submatèries: comunicaciò i traducció, fiologia anglogermànica

Any ed.: 2017

Aquest llibre col·lectiu comporta una "mirada diferent" sobre les actituds lingüístiques d'una societat heterogènia i multicultural que viu als Estats Units, la dels hispano-estatunidencs. Cadascun dels treballs recollits en aquest volum, aporten un enfocament diferent i un tractament diferenciat del tema, configurant així una recerca polifònica sobre el spanglish. És una obra fruit de la naturalesa polimòrfica i polièdrica del tema en la qual les vàries veus es troben, s'enllacen, s'oposen, però totes experimenten, en formes diferents, l'atractiu o la curiositat del fenomen.

Betti, S. [Silvia] & Serra Alegre, E. [Enric] (2017). Nuevas voces sobre el Spanglish: una investigación polífónica. Universitat de València.

Betti, Silvia y Serra Alegre, Enric. Nuevas voces sobre el Spanglish: una investigación polífónica. Universitat de València, 2017.

BETTI, Silvia y SERRA ALEGRE, Enric. Nuevas voces sobre el Spanglish: una investigación polífónica. Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 978-84-9133-023-3.

Betti, Silvia y Serra Alegre, Enric. Nuevas voces sobre el Spanglish: una investigación polífónica. Valencia: Universitat de València; 2017. 154 p.