Mujeres, regulación de conflictos sociales y cultura de la paz

Anna Aguado, ed.

ISBN: 978-84-370-4028-8

Matèria: estudis feministes, sociologia i política

Any ed.: 1999

Pensar i escriure la història de les dones a partir de les relacions de gènere -del gènere com a categoria d'anàlisi històrica- ha permès situar les relacions socials entre els dos sexes com un objecte d'estudi clau per entendre les interconnexions entre les diverses facetes de la societat. Des d'aquesta perspectiva, en el marc del VI Col·loqui Internacional de l'AEIHM, s'aborda el paper històric i actual de les dones en la lluita per la justícia social i la pau.

Aguado Higón, A. M. [Anna Maria] (1999). Mujeres, regulación de conflictos sociales y cultura de la paz. Universitat de València.

Aguado Higón, Anna Maria. Mujeres, regulación de conflictos sociales y cultura de la paz. Universitat de València, 1999.

AGUADO HIGÓN, Anna Maria. Mujeres, regulación de conflictos sociales y cultura de la paz. Valencia: Universitat de València, 1999. ISBN 978-84-370-4028-8.

Aguado Higón, Anna Maria. Mujeres, regulación de conflictos sociales y cultura de la paz. Valencia: Universitat de València; 1999. 232 p.