Miradas cruzadas: Estudios franco-italianos

Cesáreo Calvo, Anna Giordano, Evelio Miñano, Domingo Pujante, Elena Real, eds.

ISBN: 978-84-370-7364-4

Matèria: filologia

Submatèries: filologia francesa i italiana

Idioma: castellà, francès, italià

Any ed.: 2010

Volum que recull les contribucions presentades en la "I Encuentro Internacional de Estudios Franco-Italianos", significativament subtitulat "Miradas cruzadas". Aquestes mirades, que parteixen de premisses comparatistes i interdisciplinàries, s'han centrat en un ampli nombre de camps, des dels estudis literaris als lingüístics, des dels traductològics als musicals, artístics i cinematogràfics, que posen de manifest la vitalitat d'aquests transvasos culturals. El conjunt d'estudis han intentant, d'una banda, contribuir al millor coneixement d'aspectes concrets en les relacions entre ambdues cultures, i per una altra, estudiar en quines mesura aquesta xarxa d'interdependències ha estat un dels eixos vertebradors de la cultura europea, no només tal com s'observa des de França o Itàlia sinó des de qualsevol de les tradicions culturals del nostre vell continent.

Calvo Rigual, C. [Cesáreo] & Giordano Gramegna, A. [Anna] & Miñano Martínez, E. [Evelio] & Pujante González, D. [Domingo] & Real Ramos, E. [Elena] (2010). Miradas cruzadas: Estudios franco-italianos. Universitat de València.

Calvo Rigual, Cesáreo y Giordano Gramegna, Anna y Miñano Martínez, Evelio y Pujante González, Domingo y Real Ramos, Elena. Miradas cruzadas: Estudios franco-italianos. Universitat de València, 2010.

CALVO RIGUAL, Cesáreo y GIORDANO GRAMEGNA, Anna y MIÑANO MARTÍNEZ, Evelio y PUJANTE GONZÁLEZ, Domingo y REAL RAMOS, Elena. Miradas cruzadas: Estudios franco-italianos. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7364-4.

Calvo Rigual, Cesáreo y Giordano Gramegna, Anna y Miñano Martínez, Evelio y Pujante González, Domingo y Real Ramos, Elena. Miradas cruzadas: Estudios franco-italianos. Valencia: Universitat de València; 2010. p.