Métrica, rima y oralidad en el Libro de Buen Amor

Matèria: filologia

Submatèries: filologia espanyola

Any ed.: 2013

El present volum pretén aportar nous resultats a l'àmbit científic de la Fonètica i fonologia històriques a partir de l'estudi del text «Libro de Buen Amor», Juan Ruiz Arxipreste d'Hita, una de les obres cims de la literatura castellana medieval. Prenent en consideració les teories tradicionals, així com les més recents, de la pronunciació castellana en la seua perspectiva diacrònica, aquesta investigació se centra en l'anàlisi de la mètrica i la rima continguts en aquesta obra amb la finalitat de reconstruir l'estructura fonètic-fonològica del castellà en els primers llustres del segle XIV. Aquest llibre, que forma part d'una recerca més àmplia, tracta d'aprofundir en una de les parcel·les d'estudi que ha rebut menor atenció en les recerques històriques del castellà de les últimes dècades.

Pla Colomer, F. P. [Francisco Pedro] (2013). Métrica, rima y oralidad en el Libro de Buen Amor. Universitat de València.

Pla Colomer, Francisco Pedro. Métrica, rima y oralidad en el Libro de Buen Amor. Universitat de València, 2013.

PLA COLOMER, Francisco Pedro. Métrica, rima y oralidad en el Libro de Buen Amor. Valencia: Universitat de València, 2013. ISBN 978-84-370-8991-1.

Pla Colomer, Francisco Pedro. Métrica, rima y oralidad en el Libro de Buen Amor. Valencia: Universitat de València; 2013. 264 p.