Mercado, Estado y sociedad. Paisaje después de la batalla

Lliçó magistal Ernest Lluch

AA.DD.

ISBN: 978-84-370-8329-2

Matèria: economia, sociologia i política

Any ed.: 2011

Les intervencions que van tenir lloc en l'acte acadèmic que es va celebrar en record d'Ernest Lluch, amb motiu del desè aniversari del seu assassinat conformen aquest volum. Axí, conté la salutació de Trinidad Casasús, degana de la Facultat d'Economia, «Deu anys sense Ernest Lluch» el parlament de Vicent Soler, president de la secció valenciana de la Fundació Ernest Lluch, la presentació de Salvador Almenar a Antón Costas, catedràtic d'Economia Aplicada de la Universitat de Barcelona, del que es recull la Lliçó Magistral titulada 'Mercado y sociedad: paisaje después de la batalla'. Finalment s'inclou el discurs de Cloenda del rector Esteban Morcillo.

VV.AA. (2011). Mercado, Estado y sociedad. Paisaje después de la batalla. Lliçó magistal Ernest Lluch. Universitat de València.

VV.AA. Mercado, Estado y sociedad. Paisaje después de la batalla. Lliçó magistal Ernest Lluch. Universitat de València, 2011.

VV.AA. Mercado, Estado y sociedad. Paisaje después de la batalla. Lliçó magistal Ernest Lluch. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 978-84-370-8329-2.

VV.AA. Mercado, Estado y sociedad. Paisaje después de la batalla. Lliçó magistal Ernest Lluch. Valencia: Universitat de València; 2011. 42 p.