Medi Ambient i Desenvolupament Territorial

Matèria: geografia

Any ed.: 2014

Enquadernació: cartoné

Aquesta publicació recopila diferents estudis, experiències i casos pràctics de docents, associacions o tècnics municipals especialitzats en desenvolupament local, fruit de les ponències impartides en el Segon Congrés UV-IEC, celebrat al novembre de 2014. Aquesta obra aprofundeix en el desenvolupament territorial valencià, fonamentat, entre altres factors, en la sostenibilitat mediambiental, és a dir, en la protecció del medi, la riquesa biòtica o el patrimoni paisatgístic. El Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial, en col·laboració amb la Federació d'Instituts d'Estudis Comarcals, ha promogut la publicació d'aquest llibre perquè entén que és primordial fomentar l'intercanvi d'experiències en matèria de recerca, recuperació i salvaguarda del medi, amb la finalitat de dinamitzar el desenvolupament territorial en l'àmbit valencià.

AA.DD. (2014). Medi Ambient i Desenvolupament Territorial. Segon Congrés- Universita de València · Instituts d'Estudis Comarcals. Universitat de València.

AA.DD. Medi Ambient i Desenvolupament Territorial. Segon Congrés- Universita de València · Instituts d'Estudis Comarcals. Universitat de València, 2014.

AA.DD. Medi Ambient i Desenvolupament Territorial. Segon Congrés- Universita de València · Instituts d'Estudis Comarcals. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9603-2.

AA.DD. Medi Ambient i Desenvolupament Territorial. Segon Congrés- Universita de València · Instituts d'Estudis Comarcals. Valencia: Universitat de València; 2014. 304 p.