J. Eliseo Valle Aparicio

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 59

ISBN: 978-84-370-9235-5

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Any ed.: 2014

Amb un enfocament absolutament pràctic, aquest volum presenta un conjunt d'activitats en matèria d'Organització i Direcció de Centres, en les quals es plantegen temes per a la reflexió i el debat sobre diferents realitats educatives existents. La finalitat de les lectures, reflexions i activitats plantejades, és desenvolupar les competències que permeten a l'alumnat un exercici més eficaç de les funcions directives d'organització i gestió de centres educatius i de coordinació de persones i equips. Es proposa que l'alumnat es pose en la pell dels diversos agents protagonistes de la vida dels centres escolars, tractant de reaccionar davant situacions pràctiques i presentar solucions. Mitjançant aquest conjunt d'estratègies es propicia una millor preparació per a l'activitat docent, més enllà de la mera orientació teòrica.

Valle Aparicio, J. E. [José Eliseo] (2014). Materiales prácticos y recursos didácticos en organización y dirección de centro. Universitat de València.

Valle Aparicio, José Eliseo. Materiales prácticos y recursos didácticos en organización y dirección de centro. Universitat de València, 2014.

VALLE APARICIO, José Eliseo. Materiales prácticos y recursos didácticos en organización y dirección de centro. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9235-5.

Valle Aparicio, José Eliseo. Materiales prácticos y recursos didácticos en organización y dirección de centro. Valencia: Universitat de València; 2014. 140 p.