Más allá de la capital del Reino

La Germanía y el territorio valenciano: de Xàtiva a Orihuela

Pablo Pérez García, coord.

ISBN: 978-84-9133-448-4

Matèria: història, sociologia i política

Any ed.: 2022

Enquadernació: cartoné

Format: 15,5 x 23 cm

Pàgines: 500

L’eix articulador d’aquest volum, inclòs en una sèrie més àmplia que aborda totes les fases de l’alçament de les Germanies (1519-1522) –el moviment reivindicatiu inicial, la revolta, la guerra civil i la repressió final–, no se centra en els fets esdevinguts a la ciutat de València, com és habitual en els estudis sobre el tema, sinó que, des d’una perspectiva comarcal o territorial, investiga el que va ocórrer en altres poblacions i àrees de la geografia valenciana especialment rellevants entre Xàtiva i Oriola: les ciutats d’Alacant, Elx, Ontinyent i Xàtiva, les comarques de la Marina, l’Alacantí i el Baix Vinalopó, així com l’entorn d’Alcoi.

Mª Vicenta Mestre Escrivà

Pablo Pérez García

La ciutat de Xàtiva i la seua àrea d’influència. Els inicis d’una revolta i el final d’una guerra

La Germania a Ontinyent. Una aproximació sociològica

La Germanía en las Marinas

La Germania als voltants d’Alcoi

La Germania a la ciutat d’Alacant i a l’Alacantí

La Germania a Elx i el Baix Vinalopó

“Todo por el Rey”. Antecedentes, causas y desarrollo de la Germanía en la ciudad de Orihuela

Pérez García, P. [Pablo ] (coord.) (2022). Más allá de la capital del Reino. La Germanía y el territorio valenciano: de Xàtiva a Orihuela. Universitat de València.

Pérez García, Pablo (coord.). Más allá de la capital del Reino. La Germanía y el territorio valenciano: de Xàtiva a Orihuela. Universitat de València, 2022.

PÉREZ GARCÍA, Pablo (coord.). Más allá de la capital del Reino. La Germanía y el territorio valenciano: de Xàtiva a Orihuela. Valencia: Universitat de València, 2022. ISBN 978-84-9133-448-4.

Pérez García, Pablo (coord.). Más allá de la capital del Reino. La Germanía y el territorio valenciano: de Xàtiva a Orihuela. Valencia: Universitat de València; 2022. 500 p.