Los procesos de Juana de Arco

Submatèries: història medieval

Coeditor: Editorial Universidad de Granada

Any ed.: 2005

De la condemna del 1431 a la rehabilitació del 1456, els dos processos de Joana d'Arc conten la història sobre la llegenda. Ens parlen de les exigències i de la prudència dels reis, la pesada maquinària jurídica d'un clergat parapetat darrere les regles del procediment, la inquietud d'una Església de l'ordre enfront dels nous moviments, les esperances i les revoltes de la religiositat popular. Amb la creació d'aquest llibre, ja clàssic, Georges i Andrée Duby ens mostren com, al voltant de la veu de Joana, les raons i els silencis dibuixen l'entramat de forces d'un segle: heus ací el revers del major mite nacional francès.

Duby, A. [Andreé] (2005). Los procesos de Juana de Arco. Universitat de València.

Duby, Andreé. Los procesos de Juana de Arco. Universitat de València, 2005.

DUBY, Andreé. Los procesos de Juana de Arco. Valencia: Universitat de València, 2005. ISBN 978-84-370-6261-7.

Duby, Andreé. Los procesos de Juana de Arco. Valencia: Universitat de València; 2005. 232 p.