Índex del llibre:

Lo trágico como ley del mundo y el humor como forma estética de lo metafísico

Monografías situadas en los márgenes de la dialéctica real

Julius Bahnsen, autor. Manuel Pérez Cornejo, ed.

Col·lecció: Estètica&Crítica, 37

ISBN: 978-84-370-9644-5

Matèria: filosofia

Any ed.: 2015

Publicada en 1877, aquesta obra manifesta l'original manera de filosofar de Julius Bahnsen, un dels principals representants de l'escola pessimista alemanya del segle XIX. Exposada en el seu peculiar estil literari, caracteritzat per una amarga ironia i un corrosiu humorisme, en ella presenta la seua estètica, i els trets fonamentals del seu «pessimisme de la contradicció»

Altres formats:

eBook

Publicat en 1877 per Julius Bahnsen, un dels principals representants de l'escola pessimista alemanya del segle XIX, 'Lo trágico como ley del mundo y el humor como forma estética de lo metafísico' manifesta l'original manera de filosofar de Bahnsen, exposat en el seu peculiar estil literari, caracteritzat per una amarga ironia i un corrosiu humorisme. En ell presenta 'in nuce' la seua estètica, i els trets fonamentals del seu «pessimisme de la contradicció», que es tradueix en una reinterpretació de les categories estètiques de la «tragèdia» i l'«humor». Es tracta de l'escrit més accessible per al lector actual, que se sentirà en el centre mateix del nihilisme, un dels mals del nostre temps. .