Product Documents

Lo que vino de Oriente

Las especias y la imaginación medieval

Paul Freedman

Traducció: Salustiano Moreta, José Ramón Gutiérrez

Col·lecció: Història, 91

ISBN: 978-84-370-7783-3

Matèria: economia, història

Submatèries: història medieval

Any ed.: 2010

La demanda d'espècies a l'Europa medieval va ser exagerada i va quedar reflectida en la persecució de la moda, la formació del gust i el creixement del comerç de luxe. Aquest apassionant llibre explora la demanda de espècies en l'edat mitjana i com van engegar els motors del comerç i la conquesta en les albors de l'era moderna, conduint al descobriment de nous mons i a l'era de l'expansió colonial. Paul Freedman combina la seua erudició formidable amb la seua habilitat narrativa per a oferir-nos una història única de les espècies. Ha triat la nostra ancestral fascinació per les espècies per a acolorir un ric llenç de la vida medieval a Europa, desfent en el procés molts tòpics i mites. Una història fascinant de les nombroses aventures engegades per la recerca de les espècies i com va donar forma al model de vida europeu.

Citació

Freedman, P. [Paul] & Gutiérrez, J. R. [José R.] & Moreta, S. [Salustiano] (2010). Lo que vino de Oriente. Las especias y la imaginación medieval. Universitat de València.

Freedman, Paul y Gutiérrez, José R. y Moreta, Salustiano. Lo que vino de Oriente. Las especias y la imaginación medieval. Universitat de València, 2010.

FREEDMAN, Paul y GUTIéRREZ, José R. y MORETA, Salustiano. Lo que vino de Oriente. Las especias y la imaginación medieval. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7783-3.

Freedman, Paul y Gutiérrez, José R. y Moreta, Salustiano. Lo que vino de Oriente. Las especias y la imaginación medieval. Valencia: Universitat de València; 2010. 292 p.

Copiar al portapapeles