Marta Haro, ed.

Matèria: filologia

Submatèries: filologia espanyola

Any ed.: 2015

Aquest monogràfic, publicat en dos grans volums, mostren les principals línies de recerca actuals entorn de literatura i ficció en l'Edat Mitjana. Els volums recullen estudis sobre el discurs literari i la poètica de la ficció, els diferents models i matèries narratives, així com la seua evolució i recepció al llarg de l'Edat Mitjana, els gèneres literaris de la ficció i el seu públic, la difusió manuscrita i impresa de les obres de ficció i la seua presència en les històries de literatura espanyola. En suma, «estorias» i aventures en prosa i vers que, de ben segur, contribuiran a l'avanç i coneixement, estudi i recerca de la història i crítica de la Literatura Medieval.

Haro, M. [Marta] (2015). Literatura y ficción : "estorias", aventuras y poesía en la Edad Media (2 vols.). Universitat de València.

Haro, Marta. Literatura y ficción : "estorias", aventuras y poesía en la Edad Media (2 vols.). Universitat de València, 2015.

HARO, Marta. Literatura y ficción : "estorias", aventuras y poesía en la Edad Media (2 vols.). Valencia: Universitat de València, 2015. ISBN 978-84-370-9794-7.

Haro, Marta. Literatura y ficción : "estorias", aventuras y poesía en la Edad Media (2 vols.). Valencia: Universitat de València; 2015. 824 p.