Product Documents

Les aljames mudèjars valencianes en el segle XV

Manuel V. Febrer, ed.

Col·lecció: Fonts Històriques Valencianes, 26

ISBN: 978-84-370-6430-7

Matèria: història

Submatèries: història medieval

Idioma: català

Any ed.: 2006

Aquest llibre recull la segona part de la col.lecció de documents que componien l'apèndix de la tesi doctoral de Manuel V. Febrer Romaguera, Organización municipal de las morerías valencianas, el primer volum de documents de la qual, fonamentalment referent a cartes de poblament de les moreries valencianes, fou publicat a Saragossa l'any 1991. La segona part estava integrada per documents relatius al règim juridicoeconòmic de les aljames mudèjars valencianes durant un període comprés entre les tres últimes dècades del segle XVI i el primer terç del XVI, és a dir, fins als moments immediats a la conversió al cristianisme de la minoria mudèjar valenciana l'any 1526. La col.lecció documental que actualment veu la llum ha estat corregida i considerablement augmentada en relació al contingut original de la tesi.

Introducció

Regests de documents

Índex toponomàstic

Febrer Romaguera, M. V. [Manuel Vicente] (2006). Les aljames mudèjars valencianes en el segle XV. Universitat de València.

Febrer Romaguera, Manuel Vicente. Les aljames mudèjars valencianes en el segle XV. Universitat de València, 2006.

FEBRER ROMAGUERA, Manuel Vicente. Les aljames mudèjars valencianes en el segle XV. Valencia: Universitat de València, 2006. ISBN 978-84-370-6430-7.

Febrer Romaguera, Manuel Vicente. Les aljames mudèjars valencianes en el segle XV. Valencia: Universitat de València; 2006. 408 p.